onsdag 27 mars 2013

Onsdag

Tjo!

Idag har det varit en rätt så skön dag. Jag har inga läxor och lov nästa vecka! Så härligt!

Jag hade utvecklingssamtal igår och bestämde mig för att jag ska satsa mer på skolan. Jag, som redan är en liten pluggis, ska bli en superpluggis, haha ;-) Nä, alltså seriöst. Jag ska inte missa en enda läxa och satsa på a på alla prov. Jag vill verkligen vara duktig.
Let's go typ... naaaaaeeee pluggar lite senare. Typ nästa vecka ;-)

Någon som vill prata/se mer av mig?

kik: madeleinenilssoon
instagram: madeleinenilssoon
youtube: Madeleine Nilsson, men går också att söka på madeleinenilsson99
e-post: madeleine999@live.se
myfreezoo: Neverland (nördigt onlinespel, men I love mitt användarnamn)
wordfeud: madeleineniilsson
quizkampen: maddeupponer

See ya! ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar