tisdag 19 mars 2013

måndagendennittondemarstvåtusentretton

Morsning korsning!

Idag har jag varit en riktig solstråle! Jag fick A- på matteprovet, men ändå inte helt nöjd. Jag, som är en riktig mattenörd, ville ju såklart ha alla rätt och inget fult minus efter A:et...
Nu sitter jag och håller på med glosorna, franska och engelska. Efter det blir det fysik och till sist religion.
Jippi, typ ;)

Det snöar och blåser ute och är sådär iskallt... Jag kanske ska gå i converse imorgon? ;) Nä, skämta bara. Jag fortsätter att lufsa runt i mina underbara shepherd-stövlar. De är alldeles lagom varma och så mysiga med ullen i  ^^  Ni kan kika in på de hääääär, de heter Camilla. Namnen påminner ju lite om Ikeas möbler ;)

Jag fotograferade Ciara lite i söndags, jag ska lägga upp bilderna här snaart :) I söndags var vädret underbart, himlen var sådär klart blå och solen sken...

Just det ja, jag skulle ju göra glosor ja ;)

/Madde


Undine och jag, förra vintern. Ursäkta för hemsk redigering, men jag hittade inte originalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar